Zon, strand en jeuk - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Breider - WaarBenJij.nu Zon, strand en jeuk - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Breider - WaarBenJij.nu

Zon, strand en jeuk

Door: maud breider

Blijf op de hoogte en volg Maud

23 December 2013 | Aruba, Oranjestad

Time flies when you're having fun en dat klopt zeker in mijn geval. We zitten nu al een week op het mooie Aruba en wat is er al veel gebeurd.

De hele week zijn we 's ochtends bezig geweest met school en hebben we 's middags de boodschappen gedaan. Helaas hoort dat er ook bij als je op jezelf wilt wonen. Ook het strand is een graag geziene plek om 's middags heen te gaan. Mijn lichaam is dan ook al lekker verkleurd en ik ben niet meer Aruba's meest witte inwoonster. Ook is het fijne aan een bruine kleur dat de muggenbulten niet meer zo opvallen want MEAN wat heb ik een lekker bloed. Om de haverklap word ik geprikt en behalve de rode bultjes jeukt het ook zoooooo verschrikkelijk. Maar goed dit neem ik allemaal voor lief want het is echt wel genieten hier. En dankzij facetime nog niks geen heimwee of iets dergelijks :)

Vrijdag, zaterdag en zondag zijn onze weekenddagen en konden we natuurlijk niks anders doen dan het nachtleven op Aruba verkennen. Gusto.. wat een super leuke bar met hele leuke mensen. Het koste ons 2 minuten om vrienden te maken en gezellige maar vooral avontuurlijke avonden te beleven. Ik heb ook al een aantal korps mariniers gezien (wat natuurijk helemaal niet vervelend is om naar te kijken). Zondag zijn we samen met Nita en onze achterburen Roy & Ria cocktails gaan drinken en dat was super gezellig. De mensen op Aruba zijn onbewust heel grappig.

Nu de feestdagen er aankomen krijg ik toch wel een beetje een dubbel gevoel. Ik mis dit jaar het gezellig samen zijn en het heeeeeeeerlijke eten van mijn lieve moeder. Gelukkig zijn er hier ook hele lieve mensen en gaan wij eerste kerstdag met z'n allen eten (Sandra, ik, Nita, Ria en Roy). lekker buiten op ons terras want had ik al verteld dat het hier nog steeds 28 graden is? Na de kerstdagen zal ik wel weer een reisverslag online zetten want nu is het weer tijd om aan de slag te gaan!

xxxxxxxx

  • 23 December 2013 - 17:59

    Henk Spiekman:

    fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2014!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aruba

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

Het gewone leven

08 Januari 2014

Kerst en oud & nieuw, maar dan anders

23 December 2013

Zon, strand en jeuk

18 December 2013

De eerste dagen
Maud

Voor mijn afstudeeronderzoek verblijf ik 3 maanden in Aruba wat natuurlijk helemaal geen straf is. ik wil graag mijn avonturen delen met vrienden & familie.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 4952

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 14 Maart 2014

Aruba

Landen bezocht: